Friday, December 18, 2009

post dari seorang pennganggur berjaya...

da bape minggu da idup kat rumah sebagai seorang penganggur berjaya.
bgn tido - makan,minum - tgk tv - men fb/PES/dan yg sewaktu dgnnya - yada yada yada..
aram jadahnye?
rancangan utk sambung Master cam susah sket memandangkan GA scheme yg aku harap aku dapat..gagal ghupenye..nak wat master sambil wat keje part-time?wow..rajin benar ar lak aku ni..haha..
ade pakcik2,makcik2 mahupun dato'2 dan mak datin2 yg sudi sponsor aku sambung master?jika ya,mudah shja..hnye perlu hntar emel kepade saya..xpon.trus je kontek saya...ok?
hihu~

ohye..
i've put my hobby into serious thingy rite now...
nak taw pe die?
klik sini.
layari jgn xlayari dan komen ar utk kemajuan diri ku ni dan kepuasan utk tatapan anda semua..
harga boleh nego..xde masalah..harge promosi skrg memandangkan baru terjebak dlm dunia photography..
ye la..da nganggur..kene ar pikir cara utk idup..
xkn nak bergntung hrap pada mak abah sampe tua..
kan?
=D

blog ni akan jadi my personal blog..but stil i will put few pics here..dun wori~
=p
but yg mane melibatkan client or utk my portfolio..
i'l put there..

kla..that's all for now..
later~

chill n adios amigos~
=D

4 comments:

Sarsir said...

alo bro...
kalu kat utp die ade len wat master..
ko jadik RO n leh wat master...
gaji 2600 xsilap ak da siap tolak byr master..
ko try tnye din meche psal neh..
die ade tnye ari2

Shariffudin Sahedan said...

ouh..tu aku tau gak~
tpi tu based on projek..
klu ade projek,ade ar RO..
wat mase ni,xdgr pape RO opurtunity pun..klu ade pun,date nye da lepas..
haih~
=__="

Bro Syah said...

bro
ko dapat scheme mana?y cover tution fee tu jer ke?aku dapat scheme tu la, bkn y GA scheme.dalam dilema nk accept x offer tu..hmm..

Shariffudin Sahedan said...

aah..scheme yg cover tuition fee tu je..GA scheme xpat..
haih~
same with me la..
giler di lema nak accept ke x..
hiuuu~