Sunday, October 18, 2009

pulang ke UTP..

+- 8.30pm
aku smpe utp..
bertolak dari Klang kul +-420pm
jmpe due accident..
1 moto dgn kete..
berlaku b4 jmbtn dekat2 dgn teluk intan tu..
time tu,org nye da xde..mgkin da bawa ke hosp.
polis pun da ade..jage lalu lalang..
rame giler ar lak org tgk..
biase ar..rakyat malaysa kan prihatin..
pada mase yg same..jem mule stat..

then,2nd accident..
dkat dgn pekan teluk intan..
seorg makcik india..tgh2 jln..tumbg sekali dgn moto..
xbergerak beb!
xtau langgar dgn ape..darah pun xde..
ade org tepi2 jln tu..tpi xde yg menolong..
wattahek?
prihatin nak tgk je ke woi!!
yg aku lak..
bergerak pergi dgn rase blur..
accident tu d arah berlawanan dgn kete aku..
da jauh sket..baru cam..nape xberenti tlg..nape jadi camtu..
mcm2 bermain dlm pikiran aku..
urgh!
harap dat auntie is ok~
amin...~

lalu aku truskan perjlnn..
sume berjln lncar selepas tu..
kecuali gear 5 kete aku yg suke main tolak2 dgn aku..
sabo je le~
..secare konklusi utk entri ni...
bace papan tanda yg kadang2 jmpe pas kuar dari wayang..
yakni...
'like happy ending?drive carefully...'

ayat papan tanda tu ubah sket..utk jadikan same flow dgn cter aku..
harap sume amik iktibar utk berhati2 d jln raye..

neway,hepi coz dpt balik..
dapat men dgn anak buah..mkn mknn mak..tgk wayang dgn family..
sedikit sbyk dapat release tensi..=)
now,its time to work..
no pic dis time..sowie..
maybe next entry...
dats all 4 now..
adios amigos~

p/s: im tongue tied for many things and for many reasonsss..
urgh!hate it~!terpakse pendamkan je ar nmpknye...+__+!

No comments: