Monday, January 25, 2010

diari seorang penganggur...

arini da hampir masuk 2 bulan duduk umah tanpa keje makan gaji~
abah da bising juge kadang2..
ye la..anak lelaki nye duk releks kat umah..
die da nak retired..so,sgale tggjwb..insyaallah akan terserah kepade aku~
huuu..akan aku cube berusaha bah..dun wori~
=D

so,slama due bulan ni..ape yg aku buat?
hmm...
a lot!haha..
makan..tido..games..bla bla bla..
yg jana duit?
ade la 1 or 2 mende..
tpi tu lom dpt agy...so,bergntung kat duit simpanan time kat U for now..
n also from my mom...ngaa~
tpi insyaallah stat next month..i try to stand on my own..
n pada mase yg same..cari ar keje utk jage ati mak abah..
agypun da 4-5 taun studi kan..
xslh klu nak merase puas setelah berusaha sehabis baik utk mendapatkan segulung ijazah..
rite?

papepon..we always need to have plan A n plan B..
i learn my lesson from my mistakes before..
fokus sgt nak sambung master sampe xwat plan B..
now?sambung master pun idak coz ade masalah2 teknikal..
baru terkial2 nak re-plan my life..
haha..but now..da ade plan..chantek pnye..
berdoa agar sume will be according to my plan..
amin~

oh ye..
feel free to visit my photo blog..
please click here
thanks..

kla..dats all for now guys..
c u in next post!
=)

4 comments:

Hailey said...

rajin2lah berdoa, akak faham kan senang idup dgn hasil ihsan org lain walau parents sendiri, tapi insyallah ada rezeki fudin, cuma kekdg kita tak nampak jalan sbb otak buntu, errk! kalau ada back up plan x per gak...x ler kabur2 haha, neway...CV tu akak dah fwd2 kan pd kekwn yg boleh tlg smpaikan pd jabatan yg berkenaan...

Shariffudin Sahedan said...

yup2..
dats rite kak..
harap d permudah urusan dunia dan juge akhirat..amin~

thanks a lot for ur help kak~
=)

aiman87 said...

LoL.. Ko kan hebat.. mst dapat nye la keje.. aku yakin aa at ko, slaku expresiden aku.. huhu

Shariffudin Sahedan said...

Haha..thanks br0..
K0 kat uia ek skrg? Meh cni n0 tep0n k0..bebila aku jejak sane..leh aku k0ntek k0..haha..